reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ria Achbergerová

Ria Achbergerová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistický a bláznivý cholerik, ktorý by nedokázal žiť bez ľudí a bez kreatívneho života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pustiť, či nepustiť sadnúť???

Ria Achbergerová

Pustiť, či nepustiť sadnúť???

„Akože mohol by si ma už konečne pustiť sadnúť! Ak si si nevšimol, ja som stará žena!“ hovorí bezdomovkyňa mladíkovi, ktorý sedel a ona ho z každej voľnej strany oblapila, len aby si ju všimol. Pozerá na ňu nechápavými očami a myslí si svoje. Pochvíli sa zdvíha z vyhriateho miestečka v električke a púšťa ju sadnúť.

  • 16. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 382x
  • 13
"Dobrú chuť" alebo "do p..."

Ria Achbergerová

"Dobrú chuť" alebo "do p..."

Od rána som bola v neuveriteľnom strese. Chodila som po dome a nevedela, čo mám robiť, aby mi čo najrýchlejšie ubehol čas. Mobil som nosila všade so sebou, lebo som vedela, že ten jediný ma oslobodí od celej tej nervozity, a to sa aj stalo!

  • 21. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 418x
  • 15
Kaplnka pri Sv.Jure + kázeň exorcistu

Ria Achbergerová

Kaplnka pri Sv.Jure + kázeň exorcistu

Už túto nedeľu sa opäť skoro všetci kresťania zo Svätého Jura, Grinavy, Limbachu, Vajnor a príp. Rače zídu pri pustom kostolíku zasvätený panne Márii, ktorý sa nachádza medzi Sv. Jurom a Račou.

  • 10. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 715x
  • 21
Aaaach, už nech je škola!!!

Ria Achbergerová

Aaaach, už nech je škola!!!

Nenávidím tieto stavy! Keď je zima, povieme si nech už je leto, ja nenávidím zimu, a keď je leto, povieme si nech už je zima, ja nenávidím leto...a presne tak mi je teraz, len to nesúvisí s počasím, lebo ja leto nemusím nikdy...ide tu o tú skoro všetkými nenávidenú školu!!!

  • 10. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Babkaaa...to nemyslíš vážne!!

Ria Achbergerová

Babkaaa...to nemyslíš vážne!!

Moja babka sa pomaly ale isto mení na starého človeka, ktorý už príliš nerozmýšľa. Totiž pri každom našom stretnutí musím počúvať, aké sú v dnešnom svete dôležité jazyky, a že musím ísť študovať a stále sa vzdelávať. Samozrejme s celou touto jej teóriou súhlasím, veď som mladý a rozmýšľajúci človek a viem, čo sa v dnešnej dobe od mladých vyžaduje. (Len keby som to nemusela stále počúvať.)...ale čo už...veď je to moja babka a viem, že chce pre mňa len to najlepšie, a aj pre všetkých ostatných 20 vnúčat a 10 pravnúčat. Preto ju všetci veľmi ľúbime.

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 508x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu